The Yogitree @ The Gardens

  • Sumo

This was happened at time i need a real food fix, after some hard time of papers.
Glad to have accompanies, the best-IE-s, who willing to gimme a short session, for food, drink, gossips and calming me down.

IMG_2302

Yogitree, we walked in for a real de-stressed remedy.

yogitree

De-stressed remedy 1#

IMG_2288

Rosehip & Hibiscus Healing Tea for us (RM 8 per pot)
A perfect pot of tea for me to fight against stress and exam.
ahhhh… that’s the task of phytochemicals that found in the tea.

De-stressed remedy 2#

IMG_2286

Al Funghi with Mushrooms and Ceps in Light Cream Sauce & Truffle Oil (RM 23)
i found my fave pasta liao… drenched in creamy and flavourful sauce and the whole pasta was full with the aroma from the mushrooms.

De-stressed remedy 3#

IMG_2283

Paella Valenciana (RM 39) came with big serving – consists of organic rice, chicken, prawns, clams and mussels in saffron infused rice. It was good and i loved it but she claimed that this was the altered version to suit the Asian’s taste buds.

De-stressed remedy 4#

IMG_2298

Dark Chocolate with Almond & Vanilla Ice Cream
We can now have desserts in a very healthy and organic version too! Yep, their desserts are made with unbleached organic flour and real butter.
This tasted okay for us but she said we should have ordered their Chocolate Truffle. Well, I don’t mind to return for more when there is a need of ‘I wanna go organic today‘ twinkling in my mind.

ohhh, do you know that there is organic wine too??? hmmm, wondering how the organic wine tastes??? Have a look on their menu here

The Yogitree
Lot F-237B, 1st Floor, (on Isetan side)
Gardens Mid Valley,
59200 Kuala Lumpur
Tel: 03-22826163
Fax: 03-22826213

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


17 thoughts on “The Yogitree @ The Gardens”

  • I love this place! Everything organic and their very very goood cheesecake! I love all their dessert I can't believe even their flour is organic 😛

  • I certainly would not mind some form of de-stressing with organic food.

    Suddenly, a paella of THAT huge portion sounds rather cheap for less than RM50.

    Noted. Eating healthy makes me binge unreasonably sometimes though.

  • i always pass by and dunno wat food they got…now i know..i like their pasta …shud taste delicious rite?

  • pete,
    🙂

    witch,
    ^^ that pasta was great!

    爱上熟女部落,
    找时间去试试吧。

    tracieMoo,
    really??? they have good cheesecake? omg, i din notice that. gotta pay another round to de-stress 🙂

  • james,
    we three actually can't finish the food we ordered but paksa ourselves to clean them up 🙂
    for me, the paella was good too. 🙂

    vialentino,
    yes, try this pasta. it was fragrant and yummy 🙂

    kenny mah,
    🙂 kekeke, and real BIG too

    mimi,
    that was the greatest pasta i have tried 🙂 love the sauce

  • Desserts are really good to de-stress. the Dark Chocolate with Almond & Vanilla Ice Cream seems really good. *drool*

  • creamy pasta…. omg…. my favourite even though it is definitely breaking the diet rule: avoid creamy sauce when it comes to pasta. no way! creamy pasta is an exception!

  • Hello.. This restaurant is near to my work place.. Erm. I always tot the food here quite pricey.. will try their dessert one day..
    thanks for sharing ^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *